het warmste kerstfeest van brabant!

EEN UNIEK

KERSTFEEST!

Jouw event verdient wat ons betreft het beste. De eventmanagers van Sunrise staan de hele winter klaar om jouw ideale kerstfeest te organiseren. Wij nemen voor jou alles uit handen, zodat jij en je gasten alleen maar hoeven te genieten van jullie perfecte dag op onze mooie winter locatie.

Wil je de dag nog wat extra aankleden? Dan verzorgen wij verschillende activiteiten zoals een leuke quiz of winterse cocktailworkshop.

Bel ons op 0499-370349 of mail naar info@beachclubsunrise en vraag naar de mogelijkheden!

DÉ LOCATIE

VOOR EEN

ONVERGETELIJK

KERSTFEEST!

Sunrise is van november t/m maart omgetoverd in wintersfeer! Voel de warmte al bij binnenkomst en geniet van de mooie sfeervol aangeklede zalen. Wintersfeer aan ‘t meer beschikt over meerdere zalen gelegen aan het water van Aquabest. Een unieke plek! 

De mooiste tijd van het jaar vier je bij Sunrise in winterse sferen! Creëer bijvoorbeeld je eigen kerstmarkt en leg je gezelschap in de watten! Bij Sunrise ga je een kerstfeest organiseren dat onvergetelijk is. En dat doe je niet alleen. Onze organisatorische talenten helpen je op weg met een ruime keuze aan kerstarrangementen. Neem snel contact op voor de mogelijkheden.

 MOGELIJK-HEDEN

Er is van alles mogelijk in de zalen van Wintersfeer aan ‘t Meer. Geniet van een heerlijke winter BBQ of deel gerechten tijdens het Sharing Dinner. Liever een pubquiz of een borrel? Wij organiseren met liefde en plezier een gezellige bijeenkomst. Bekijk alle mogelijkheden hieronder. Heb je zelf een leuk idee? Laat het ons weten! We denken graag met je mee.

 FOOD & DRINKS

 Bij een geslaagd feest hoort natuurlijk ook een smaakvol winters menu! Wat dacht je van een heerlijke winterse lunch, herfst buffet of winterse snacks? Of een compleet verzorgd winters walking dinner van 5 of 6 gangen? We bereiden de lekkerste gerechten voor je om maximaal te genieten! Bekijk de arrangementen die wij hebben samengesteld.

 WINTER

BIER BAR

Onze winter bier bar is écht een hit. Er worden 4 lekkere seizoensbieren gepresenteerd in     wintersfeer (op ijs) met passend glaswerk. Een hele leuke toevoeging om jouw event net dat extraatje te geven.

 HOT CHOCOLATE

& GLUHWEIN BAR

Bij een winters event kan een heerlijke warme chocomel of glühwein natuurlijk niet ontbreken. Warm jezelf en je gasten op met een heerlijk drankje.

 

 

IMPRESSIES

Boek een van onze zalen voor jouw kerstfeest. Hoe groot of klein je gezelschap ook is, wij hebben de geschikte zaal. De zalen Sunset en Bruisend hebben een capaciteit tot 150 personen. Ben je met een nog grotere groep? Kies dan voor zaal Sunrise, waar je met 450 personen feest kunt vieren.

Bekijk de diverse impressies en raak geïnspireerd om jouw kerstfeest te organiseren.

 ZALEN

Zaal Sunrise

Zaal Sunrise biedt ruimte voor 450 personen en is ideaal voor grote gezelschappen. Deze zaal is omringd door glas. Dit zorgt in combinatie met de Boeddhabeelden en kroonluchters voor een warme sfeer en een prachtig uitzicht over het water. Geschikt voor: bruiloft, bedrijfsfeest, koffietafel, babyborrel, sitting down diner, schoolgala, presentaties, etc.

Zaal Sunset

Zaal Sunset is dé locatie voor een wat kleiner, warm event en geschikt voor 150 personen. Door de Oosterse sferen waan je je in een andere wereld. In de loungebanken kun je rustig genieten van een presentatie of even bijkomen tussen het dansen door. Daarnaast is er een buitenterras waarbij je deels uitkijkt over het strand en water. Geschikt voor: bruiloft, bedrijfsfeest, verjaardag, koffietafel, babyborrel, presentaties, vergaderingen, sitting down diner, etc.

Zaal Bruisend

De hogere ligging van deze sfeervolle zaal tilt jouw uitje letterlijk naar een hoger niveau! Bij een adembenemend uitzicht vanaf de veranda geniet je van een hapje en een drankje. De zaal is beschikbaar voor gezelschappen tot 150 personen. Geschikt voor: bruiloft, bedrijfsfeest, verjaardag, koffietafel, babyborrel, presentaties, vergaderingen, sitting down diner etc.

WELKE VRAGEN KUNNEN WE BEANTWOORDEN?

WE ADVISEREN JE GRAAG OVER HET ORGANISEREN VAN EEN SUCCESVOL EVENT.

EVENT MANAGER

Rilaina

EVENT MANAGER

Nadieh

© 2024 | Privacy & Cookiebeleid